Suuseksin aloittaminen
12.11.2024
Miten suuseksi pojan kanssa olisi hyvä aloittaa? Tarkoitan siis suuseksin antamista pojalle. Onko parempi, että alussa ei edes yritä kosketella erityisesti niitä tuntoherkimpiä kohtia peniksestä? Poika, jolla ei ole kokemusta saattaa olla aika herkkä kosketukselle. En toki itsekään ole sitä aiemmin päässyt antamaan, mutta ei kai peniksen nuoleminen ole kovin vaikeaa? Kertokaa, miten penistä tulisi totutella uudenlaisiin kosketuksiin, ja miten se oppii ottamaan kosketuksia vastaan, ettei heti laukea. Ja onko se terskan reuna juuri se kohta, jossa on eniten tuntohermoja?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
15.11.2024
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Hyvä hetki on aloittaa suuseksi silloin, kun molemmat sitä haluavat ja paikka on intiimille hetkelle sopiva. On myös hyvä tiedostaa, että jokainen penis on erilainen ja jokainen henkilö, jonka kehoon penis kuuluu, on erilainen ja pitää erilaisista asioista. Ei ole siis olemassa kaikkiin peniksiin ja kaikkiin suuseksihetkiin sopivaa opasta. Parhaiten siis tiedät kuinka aloittaa suuseksi, kun kysyt häneltä, jolle haluat sellaista antaa.
On kuitenkin joitain vinkkejä, joita voitte kokeilla, mikäli ne tuntuvat molemmista kivalta!
Ensinnäkin: ole hellä! Ei hampaita! (Jollei peniksellinen itse ilmaise pitävänsä juuri siitä.) Älä kosketa kovakouraisesti myöskään kiveksiä. Itse asiassa on hyvä kysyä, jos kiveksiä saa kosketella tai ei.
Lisäksi: on hyvä kostuttaa penistä esim. syljellä tai liukuvoiteella, joka soveltuu myös suuseksiin. Penis ei nimittäin kostu paljon itsestään, mutta liukkaus tekee sille ja nautinnon kokemiselle hyvää!
Olet oikeassa siinä, että useimmille terskan alue, eli peniksen pää on usein herkin. Penistä ei siis tarvitse ottaa suuhun kokonaan voidakseen tuottaa toiselle iloa! Voit kokeilla kuinka poikaystäväsi reagoi mainitsemaasi terskan reunan koskettamiseen; voit kokeilla koskettamisen eri tapoja.
Ja kuinka se suihinotto sitten tehdään?
Siten, kuinka se sinusta tuntuu hyvältä! Voit olla polvillasi, maata, istua tai keksiä jonkin oman asennon. Muistathan, että seksi eikä suuseksin antaminen ole pakollista, vaan leikkiä! Se ei siis ole niin vakavaa. Sinun ei tarvitse kärvistellä niska kenossa ikävässä asennossa kakomassa, mikäli se ei sinusta tunnu hyvältä!
Penistä voi pusutella, sitä voi hieroa, nuolla tai lipsutella. Sitä voi koskettaa esimerkiksi hansikkaat kädessä, höyhenellä tai vaikka silkkihuivilla. Käsiä voi käyttää apuna ja siinä voi pitää taukoa (esittämäsi asia nopeasta laukeamisesta.) Useat miehet pitävät rytmisestä, nopeutuvasta liikkeestä, mikäli tarkoitus on laueta siemensyöksyyn asti. Mikäli niin haluaa tehdä, voi peniksen (pään) ottaa suuhun ja imeä rytmisesti. Samalla voi auttaa käsillä, liikuttamalla kättä tiukasti peniksen varren ympärillä ylös alas.  Suihinottoa ennen ja sen aikana miestä voi myös hieroa eri puolilta hänen kehoaan, silittää ja pitää muutoin hyvänä.
Suihinoton ei tarvitse päättyä laukeamiseen, mutta sekin on ok. Ihan kuinka teistä tuntuu hyvältä!
On myös hyvä muistaa, että sukupuolitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomia on hyvä käyttää!
Lisäksi:
Suuseksi voi olla mahtavaa, vaikka se olisi aluksi kömpelöä, molemminpuolista sähläystä tai "kaikki menisi pieleen." Useimmat nauttivat siitä, vaikka kumppani tekisi mitä: pelkästään se, että kumppani haluaa antaa suuseksiä, voi tuntua toisesta mahtavalta. Lisäksi toisen ihmisen rakastava kosketus ja intiimi läheisyys rakentuvat aivan toisille asioille, kuin tekniset suoritukset.
Terkuin Stinke