Nyt tarvitsen pikaista apua
07.01.2016
Hei. Minä olen 16 vuotias poika ja seurustelen 13 vuotiaan tytön kanssa. Satuimme vuoden seurustelun kunniaksi harrastamaan seksiä ja kokeilimme anaaliseksiä myös ja vahingossa laukesin hänen pehvaansa enkä käyttänyt kondomia anaaliseksissä mutta emättimeen käytin kondomia. Tämä tapahtui vähän yli kuukausi sitten ja hänellä ei ole kuulemma tullut vieläkään kuukautisia vaikka ne olisi pitänyt tulla tässä kuukauden sisällä ja asumme nykyään 300 kilometrin päässä toisistamme joten näemme kerran kuukaudessa tai harvemmin nyt haluaisin tietää että mistä tietää että onko hän raskaana ja jos hän on niin miten voisin estää ettei vanhemmat saa tietää abortista koska hän on niin nuori enkä halua että tästä tulee mitään vakavaa jos voi tulla. Kertokaa äkkiä miten se tehdään huomaamattomasti lähden tyttöystäväni luota sunnuntaina Pelokas

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
08.01.2016
Heippa.
Todennäköisesti ei ole mitään syytä huoleen. Jos laukesit tyttöystäväsi peppuun niin siitä ei voi tulla raskaaksi. Ja koska käytit kondomia vaginaaliseksissä niin sekin oli turvallista (kunhan käytitte sitä oikein). Eli en usko että teidän tarvitsee pelätä. Todennäköisesti tyttöystäväsi kuukautiset ovat myöhässä sen takia että hän jännittää. (Tai sitten puuttuvat kuukautiset johtuvat ihan jostain muusta, hän on vielä niin nuori ettei se ole kovin epätavallista että kuukautiset ovat epäsäännölliset.) Jos kuukautiset eivät ole vielä parissa viikossa tulleet niin suosittelen että hän kävisi puhumassa asiasta kouluterkkarinsa kanssa jolloin terkkari voi laittaa lähetteen raskaustestiin.
Minun on kuitenkin pakko sanoa että tyttöystäväsi on vielä liian nuori harrastamaan seksiä kanssasi, riippumatta siitä kuinka fyysisesti kehittynyt hän on. Koska hän on alle 16, ja ikäeronne on sen verran iso se ei ole edes laillista. Tiedän että tämä saattaa nyt kuulostaa ikävältä ja tylyltä, mutta tyttöystäväsi on vielä lapsi, ja koska sinä olet hänta vanhempi niin sinun tulisi ymmärtää että hän on vielä liian nuori seksiin. Eli saat nyt luvan odottaa pari vuotta kunnes hän kehittyy lapsesta nuoreksi naiseksi tai hankkia uutta tyttöystävää.
Kyllä te ehditte vielä seksiä harrastaa vaikka te nyt pidätte siin tauon.
Terveisin
Tessi