butik
25.11.2024
finns det nå butik me alternativa kläder inom typ en timme från jakobstad? :_D
aikakone loppis e banger men de blev för populart på senaste tiden. Vet ni nå andra bra loppis? steinvåååt fö Tida<3
Lila Kaki

Ungdomsinformatör Lila svarar
06.02.2025
Hej och tar för din fråga!
Jag beklagar verkligen att du hamnat vänta så länge på svar. Vad bra att du hittat en bra loppis nära dig! Du undrar ifall vi har tips på några andra bra loppisar inom typ en timmes resa från Jakobstad. Vi har tyvärr svårt att ge tips på bra loppisar, eftersom vi inte vet hurdan en bra loppis är enligt just dig. Det kan ju trots allt vara så att en loppis som jag skulle tycka mycket om inte ändå ger dig något, eller vice versa.
Jag rekommenderar alltså att du modigt googlar dig fram och kollar vilka loppisar som finns i din närhet och besöker dessa för att ta reda på vad du tycker.
Lycka till och hoppas du hittar det du söker! <3
Kram, Lila