Pulla en tjej med fingrarna!
07.03.2025
Hej !Hur pullar man en tjej I fittan med fingrarna samtidigt som man smeker tjejens bröst och bröstvårtor?Hur pullar man en tjej i fittan med fingrarna?Hur märker man att tjejen är tillräckligt våt när man pullar henne?Hur stönar tjejen när man pullar henne?ska man fortsätta och pulla henne när hon stönar?vilka fingrar ska man pulla en tjej med? D.h
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
19.03.2025
Hej!
Om du vill smeka bröstet och pulla samtidigt, behöver du använda båda dina händer, ena handen pullar du med och den andra kan du smeka ena bröstet med. När man pullar använder man fingrarna eller handen för att smeka könet. Oftast används två fingrar, och det vanligaste är att man för fingrarna ut och in i fittan. Fingrarna man ofta använder är pek- och långfinger. Men du kan också smeka bara på yttre sidan, och på klitoris. Klitoris sitter mellan de yttre blygdläpparna, ovanför urinrörsöppningen.
Vaginan är alltid våt, men när man blir kåt blir den ännu våtare. Det känns helt enkelt blött och fingrarna glider bra. Om personen gillar det så kommer vaginan bli våtare under tiden. Viktigt att alltid kolla om det känns bra, och om hon vill att du fortsätter.
Alla stönar absolut inte. Alla njuter på olika sätt. Man kan stöna, man kan också bara ha ögonen stänga och njuta på det sättet. Ibland kanske tjejen vill smeka dig samtidigt och njuter på det viset. Det finns olika sätt att njuta, och inget sätt är fel. Här kan man också fråga, ifall man känner sig osäker, om det känns skönt.
Om hon stönar, kan betyda att hon njuter, och att hon vill du ska fortsätta. Men att fråga gärna, kanske viska frågan i hennes öra, så kommer du få bekräftelse om du ska fortsätta eller inte.
Innan du börjar pulla, fråga vad hon gillar och hur hon önskar att du smekte henne! Om du frågar, kommer du också få veta vad hon tycker känns skönt.