Födelsedagspresent
21.12.2015
Hej! Jag vet inte riktigt vilken kategori det här hör till men jag har en fråga. Vad skulle jag kunna ge min älskade pojkvän i födelsedagspresent? Jag har liksom ingen aning... Tips? Flickvännen

Ungdomsinformatören Sanna svarar
22.12.2015
Hej, nu vet jag ju inte när din pojkvän fyller år, hoppas vi inte är för sent ute. Har han några hobbies som han kanske behöver någon grej till? Eller så kanske du kan prata med hans föräldrar  eller nån kompis om de skulle ha något förslg eller hört ifall han pratat om att någon viss sak skulle vara bra att ha. Sen är det ju lite fast i hurudan present du vill ge till honom. Ska det vara en sak, eller kanske ni kunde ha en upplevelse tillsammans, tex http://makeitout.fi/
Kanske ni går ut och äter tillsammans på tex Rosso, eller Amarillo, de har ju mar i alla prisklasser så det inte behöver bli så dyrt. Biokväll med pizza efter kanske han skulle gilla? Ett besök vid nån simhall eller bad, kan ju vara mysigt.
Det är svårt då man ju såklart vill att allt ska bli perfekt.
Men det är lite svårt då jag inte känner din pojkvän eller vet vad han är intreserad av, där kan det vara smart att höra med föräldrar eller kompisar :)
Hoppas det reder sig!
Varma kramar från ungdomsinformatören Sanna