han går om mig
15.11.2013
jag har ein pojkvän som skickar åt me på fb o så te, men tå vi ska mötas i skola, så komber a int na, er a rädd för å vis e i skola eller ?? fö ha hadd dumpa me ein gang förr, men vi er no i lag nu, o ha er liti fösikti no, ja veit int va som er me a... :( diskokossan

Ungdomsinformatören Lena svarar
"Storasyster" Tina svarar
20.11.2013
Hej!
Vi har skickat din fråga till en av våra storasystrar, svaret är alltså på kommande!
Hälsar Ungdomsinformatören Lena
Hej på dig diskokossan!
Det låter lite som om din kille är lite för blyg för att öppet ha ett förhållande med en tjej. Det jag vill att du ska göra nu är att fundera på om han är värd all besvikelse som han utsätter dig för. Det finns ju andra killar om det är så att han inte vill.
Om du vill kan du ju fråga honom via fb chatten vad som händer och vad han vill. Ställ krav på honom och låt honom inte behandla dig hur som helst!
Stå på dig och ta inge skit!
tina