Har han en crush på mig??
22.03.2022
Hejsan, har skrivit mycket om dendär killen som alltid hänger sin jacka å lägger sina skor vid mina skor som att han försöker vara nära mig, jag skriver lite mer i hemliga rutan.

Ungdomsinformatör Kix svarar
28.03.2022
Hejsan!
Tack för din update :)
Nu tycker jag nog det låter som att det absolut är dags för att någon av er ska börja prata med den andra, för ni är så mycket på samma plats som den andra nu så det skulle bara vara logiskt om ni släppte några ord/någon mening till varandra för att bryta tystnaden. Ifall du känner dig blyg så försök att tänka vad du skulle säga åt en kompis du kände bra i samma situation. Jag tror ärligt talat det inte är så stor skillnad VAD du säger, ifall han är intresserad så kommer han att nappa och uppmärksamma det på ett bra sätt ändå. Och du skadas ju inte heller av det och "avslöjas" inte om du inte är redo ännu att öppet visa att du är intresserad av honom - det är ju liksom bara trevligt när någon är social med en, oavsett om man är intresserad eller inte :)
Go for it!
Kram, Kix