Hur ska jag få honom att tycka om mig?
12.11.2013
Hej! Jag tycker om en i min klass, han är ganska speciell för att han tycker om flickor extra mycket. Dessutom äldre flickor, men jag vet inte hur jag ska få honom att tycka om mig?! SNÄLLA HJÄLP! Lover

Ungdomsinformatören Lena svarar
19.11.2013
Hej Lover!
Vi tycker inte att det spelar någon roll om han tycker om äldre flickor, om han tycker du är intressant och om han märker dig kommer han att bli intresserad av dig också! Men för det första måste du nog fånga hans uppmärksamhet på något sätt - vi har skrivit massor med flirttips på våra sidor under Kärlek & sex > Kärlek > Hur man flirtar. Gå in där och titta vilka kunde fungera för dig!
Men det viktigaste är nog att våga ta initiativ och våga chansa - annars blir det nog inget av det hela.
Lycka till, vi håller tummarna!
Hälsar Ungdomsinformatören Lena