Jag älskar snopp
19.04.2022
Tja, asså jag älskar verkligen tanken av hård snopp men vill inte vara bög. vad ska jag göra? kan inte sluta tänka på snopp vill verkligen ha en i mig nu

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
21.04.2022
Hej,
Så bra att du hittade hit så vet du var du kan ställa dina frågor då det finns någonting du funderar över. Nu har jag anledning att tro att denna fråga inte är så seriös - men jag tänker svara på den ändå så vet du hur det fungerar.
I din ålder är det helt normalt att man tänder på väldigt många olika saker. Nästan allting som har att göra med sex kan kännas upphetsande, om det så handlar om att skriva könsord eller fantisera om det ena eller det andra. Och det är helt okej. Du måste inte definiera din egen sexuella läggning enligt de tankar du har för stunden.
De sexuella fantasier man har förändras ofta lite med tiden och kan se olika ut vid olika perioder. Det beror på att vi människor egentligen aldrig blir "färdiga" som sexuella varelser utan fortsätter att utvecklas så länge vi ger oss själva möjlighet till det. Sen väljer vi själva vad vi gör åt saken. Bara för att du fantiserar om penisar behöver inte betyda att det är någonting som du MÅSTE eller ens VILL genomföra i verkligheten. Men det kan också leda till att ju mer du försöker skuffa undan fantasierna - desto mer kommer de att besvära dig. Så jag tycker att du skall tillåta dig själv att njuta av dina egna fantasier och med tiden kommer det nog att visa sig om det är någonting som faktiskt intresserar dig eller om det är bara en flyktig tanke.
I ditt eget huvud äger du själv rätten till dina fantasier. Så det är ingenting du måste berätta om för någon eller få någon annans välsignelse till. Bara att fortsätta.
Hälsningar
Tessi