På g
03.01.2023
Hej är på g med en kille, han sa att han har mycket att göra på jobbet.
Vad kan jag göta för honom? Nåt fint meddelande? Hej
my do

Utvecklingspsykologistuderande My svarar
09.01.2023
Hej och roligt att du hör av dig!
Om han har mycket att göra på jobbet kan han säkert bli glad över ett fint meddelande men det behöver inte alltid vara något invecklat utan du kan t.ex. fråga honom om hans dag eller hur det gått på jobbet. För att lära känna honom bättre kan du även föreslå att ni t.ex. träffas och tar en promenad, fika eller liknande för att hinna prata med varandra och lära känna varandra bättre samt han kanske får tänka på annat än arbete om han hade mycket av det.
Med vänliga hälsningar, My.