Pakastunut
02.12.2015
Hei! Mä ja yks poika ollaan tekstailtu vähä yli 2 kuukautta nyt muttei olla kun ehkä kerran pari viikossa tekstailtu. Aluks mä alotin lähettää sille viestii mut sit myöhemmin seki on alkanu. Se on armeijassa (19v) mut se pääsee sieltä alle kuukauden päästä, mut sillä on ollu muutama viikonloppu kuitenkin vapaa. Mä laitoin sille pari viikkoa sitten että ois kiva nähä ja sit se vastas että käviskö tänään illalla. Kaverini oli mulla yökylässä ja sovittiin että menäis kaikki 4 ajelemaan. Se ja sen kaveri tuli autolla meille hakemaan meidät. Sen kaveri ajoi ja ihastukseni joi vähän ja tarjosi mulle myös. Kaverini ei ottanut mitään. Me ei oltu kännissä mutta naurettiin ehkä vähä enemmän ja sillei... Me kaikki puhuttiin ja mulla oli ainakin ihan kivaa. Ajeltiin ympäri ämpäri ja ne meinas mennä baariin mut mulla ja mun kaverilla ei oo ikää niin sit ihastukseni sano että ei meidän tarvi mennä et jäädään vaan tänne. Kotiin kun oltiin menossa ihastukseni tuli takapenkille mun viereen ja sit hetken päästä se laitto sen käden mun reiteen... Alettiin suutelemaan ja mitä kaikkee... Kuiskasin sille että mulla on tunteita sitä kothaan, en oikeen kuullut mitä se vastas... Mut se tais sanoo että sillä on myös mua kohtaan. Sit myöhemmin se myös hiero mua sieltä alhaalta vähä... Sit kun menin ulos autosta sanoin että meidän pitis nähä useemmin ja se sano että joo niimpä. Sit se kans kuiskas mulle että olisitpa yksin kotona. Laitoin sille sit snapissä että hyväyötä mut se nukku niin se näki sen vasta aamulla ja ei sitten vastannu... Seuraavana päivänä menin viikoks ulkomaanreissulle ja laitoin sille viestii snapissa että nyt ois sit lähtö. Ei tullu vastausta ja luulin iha oikeesti et se ei tykkää musta! :'( Sit kuitenki ku olin ulkomailla se laitto mulle 3 viestii snapissa :) oon aika aktiivinen instagramissa ja se ei melkeen koskaan tykkää mun kuvista ja tiedän/luulen että se on nähny ne! Miks!?!? Eikö se tykkää musta ? :(((( Laitan sille ehkä torstaina viestiä ja kysyn mitä se meinaa tehdä viikonloppuna... Jos se vaikka ehdottais tapaamista... Pitiskö mulla olla omat juomat mukana kun/jos meen ajelemaan sen ja sen kavereiden kaa? Se ei ainakaan viimeks halunnu et mä maksan sille niistä juomista mitkä se anto mulle ja se tuntuu niin väärältä! Pitiskö mun myös antaa niille bensarahaa vai moten noi tommoset jutut oikeen menee?
Mä en yhtään tiiä et tykkääkö se musta vai ei? Ja se tekee mut hulluks :'(
Mikä muuten on civiltjänst? Haha
Mulla ois vielä viimenen kysymys... Milloin ylensä mennään "sänkyyn"? En oo neitsyt ja olisin valmis vaikka heti sen kaa. Mut mitä se ajattelis jos antaisin sille heti? :/ auttakaa kiitos Pakastunut

Nuorisotiedottaja Jenny svarar
07.12.2015
Hei!
Kiva kuulla, että olet ihastunut! Ajatuksesi pyörivät varmasti nyt lähes koko ajan tuossa pojassa. On aika tavallista, että tytöt analysoivat paljon kaikkea mitä poika tekee tai ei tee kun tyttö on ihastunut -aivan kuten sinäkin nyt teet. Se, että poika ei vastaa juuri silloin kuin toivoisit ei välttämättä ole huono juttu -pojille viestiin vastaaminen tai kuvista tykkääminen ei ehkä ole yhtä tärkeä asia kuin tytöille, tai ei ainakaan kaikille. Jotkut tykkäävät seurata sosiaalisia medioita, mutta eivät aina itse ole muutoin aktiivisia siellä. Voi myös olla, että hän ei vain ole ehtinyt vastata juuri silloin kun olet viestittänyt. Se, että hän ei vastaa äkkiä ei siis välttämättä tarkoita sitä, etteikö häntä kiinnostaisi. Hänhän laittoi sinulle kuitenkin aika monta viestiä kun olit matkoilla. Älä siis analysoi liikaa, koska silloin saattaa helposti ajatella huonoja juttuja -pojalla voi olla ihan järkevä syy, hänhän on armeijassa ja siellä varmaan on ohjelmaa aamusta iltaan. Civiltjänst tarkoittaa muuten siviilipalvelusta eli jos henkilö ei jostain syystä kykene suorittamaan varusmiespalvelusta, henkilö voi suorittaa asevelvollisuutensa siviilipalveluksena.
Vaikka olet ihastunut poikaan ja sinusta tuntuu, että voisitte olla yhdynnässä, kannattaa odottaa kunnes olette tutustuneet toisiinne paremmin ja voitte luottaa toisiinne täysin. Kertomasi perusteella olette vielä aika alkutekijöissä tutustumisen suhteen. Ei ole mitään oikeaa ikää mennä sänkyyn mutta kun päättää ryhtyä harrastamaan seksiä toisen kanssa, se on varmasti paljon mieluisampaa silloin kun tuntee toisen erittäin hyvin. Lisäksi olisi tärkeää puhua ehkäisystä ennen yhdyntää. Mikäli hän todella välittää ja tykkää sinusta, hän kunnioittaa sinua ja odottaa ensimmäistä yhteistä yhdyntäänne kunnes olet siihen valmis. Jos hän ei tee niin, hän ei ole sinun arvoisesi. Jos luulet, että teillä muuten synkkaa hyvin ja ettei teidän ikäeronne haittaisi seurustelemista, teidän kannattaa tutustua toisiinne kaikessa rauhassa henkisesti ja fyysisesti-ennen varsinaista yhdyntää kannattaa siis tutustua myös kumppanin kehoon koskettelamlla ja kysymällä mistä hän tykkää -tutstumalla rakennetaan luottamusta toista kohtaan.
Pojat tykkäävät yleensä tarjota ravintolassa tai avata oven ja olla kohteliaita tykkäämäänsä tyttöä kohtaan, se saa heidät ehkä tuntemaan itsensä miehisemmäksi, joten jos se sinulle on ok, anna hänen tehdä niin. Alkoholia en silti suosittele kenellekään, eikä alkoholia edes saa juoda alle 18-vuotiaana ja sen varmasti tiedät itsekin hyvin. Ole vain rennosti oma itsesi hänen seurassaan, koska sinuthan hän haluaa oppia tuntemaan. Ei haittaa vaikka välillä mokaisi tai sanoisi jotain ”väärin”, ethän sinäkään välittäisi jos hän tekisi niin koska tykkäät hänestä paljon – sellaiset jutut eivät haittaa! Ainahan voi heittää jotain huumoria väliin jos tilanne tuntuu epämukavalta -se keventää tunnelmaa.
Tutustukaa tosiinne kaikessa rauhassa niin kyllä ne kaikki palaset sitten ajan myötä loksahtavat paikoilleen!
Käy myös lukemassa tieto-sivuiltamme parisuhteesta ja ekasta kerrasta niin saat hyviä eväitä matkan varrelle.
Terveisin, nuorisotiedottaja Jenny