Vet inte om den var inne?
07.09.2014
Hejsan,
jag och en killkompis hade sex på en villa för några veckor sen. Han är några år äldre än mig och sexuellt väldigt erfaren och jag är oskuld. Eller var oskuld, det är lite det jag funderar över.
Vi gjorde en hel del grejer till förspel och sånt och försökte några gånger få in kuken i mig men den hittade typ aldrig vart den skulle. Till slut så satt jag på hans mage och så red vi men jag är ännu osäker på om den alls var inne i mig? Nånting kanske jag kände men jag är inte säker... Eller jag menar, brukar man rida fast den inte är inne? Killen sade det var skönt och om jag skulle ha frågat då skulle det ju ha verkat som om han hade liten kuk vilket han inte hade!
Det känns som så onödigt att jag överanalyserar det här för i själva verket var det ju helt fantastiskt sex för att vara min första gång. Men jag vill veta! känner mig så oerfaren om jag jämför med killen så jag vågar därför inte fråga honom... Det var bara en fyllegrej två goda kompisar emellan så jag vill inte ta upp det på nytt med honom.
Ja och så undrar jag att OM den inte var inne, har jag ändå förlorat min oskuld? Herp derp

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
Ungdomsinformatören Liselott svarar
10.09.2014
Hej Herp derp!
Imorgon är vår härliga specialungdomsinformatör, sexualrådgivaren och hälsovårdaren Tessi i jobb på Decibel igen, så då kommer svar - håll ut <3
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej,
Det är omöjligt för mig att svara på om han var inne i dig eller inte, det vet ni nog bäst själv. Han kan ju ha tyckt att det var skönt att du satt ovanpå honom även om han inte var inne i dig. Om det var din första gång och ingen kille har varit inne i dig förr så tror jag att du skulle veta om det ifall han varit inne i dig eftersom det nog brukar kännas, även om det inte alltid gör direkt ont första gången. Men som sagt - det kan jag omöjligt veta.
Lika svårt är det att svara på om du miste din oskuld eller ej. Det beror ju på vad man menar med att mista sin oskuld. Rent tekniskt eller medicinskt skulle jag säga att du fortfarande är oskuld om han inte var inne i dig. Men psykiskt och känslomässigt låter det som om du miste din oskuld, och är en fin erfarenhet rikare. Det låter på dig som om det var en betydelsefull och fin händelse med en människa du tycker om, och då är det kanske inte så stor skillnad vilken titel man sätter på sexet?
Jag tycker att du skall sluta grubbla på om du miste din oskuld eller inte och istället vara jättenöjd över att du hade fint sex, oavsett om sexet var ett "penetrativt samlag" eller skönt sex.
Vänliga hälsningar
Tessi