vill bara
28.12.2024
Jag vill bara ha sex hela tiden. Jag är 16 år och vill bara ha se jämt, provade första gången när jag va 14, å det jgorde lite ont men blev ändå helt betagen av känslan att dela den med någon.
Snälla, är det nån mer än jag som verkligen gillar att ha 6 att vara två om något även om det bara är för stunden. älskar

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
30.12.2024
Hej,
I en perfekt värld skulle alla uppleva det som du gör, att man tycker om sex för att det är någonting man delar med en annan person. Hur ofta man vill göra det och med vem är ju högst individuellt, men speciellt i den ålder där du befinner dig just nu är det ingenting onormalt med att ha en hög sexualdrift och att vara sugen hela tiden.
Jag hoppas att du fortsätter att njuta, och att du tar hand om dig själv och din partner genom att ni skyddar er och genom att ta hänsyn till varandra. Kondom - samtycke och kommunikation är nyckeln :)
Kram,
Tessi