Annat sätt??
21.01.2015
Hej decibel! Jag har nu en fråga som jag skulle vilja få svar på. jag undrar finns det nåt annat sätta at kimma förutom att runka? Har blivit uttråkad på att göra samma sak hella tiden. uttråkad
Nuortenelama3
Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi svarar

Ungdomsinformatören Sanna svarar
21.01.2015
Hej! Tack för din fråga. Vi har skickat den till den nationella ungdomsportalen Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi som vi samarbetar med. Deras experter och ungdomsinformatörer kommer att svara på din fråga. Svaret kommer att finnas här under din fråga så fort vi fått det. Både din fråga och svaret kommer att synas både här på Decibels Våga fråga och på Ungdomsliv.fi:s sida Frågor.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna
Hej och tack för din fråga.
Som du skrev så killarna onanerar oftast genom att dra förhuden fram och tillbaka över ollonet. Att använda den egna handen är det vanligaste sättet.
Du fråga om det finns något annat sätt än hur du har onanera hittills. Andra sätt kunde vara att runka med andra handen eller testa att ha ett lite grepp om snoppen. Du kan även använda krämer eller prova att ha på en kondom under onanin. Alltså det finns flera olika sätt att onanera. Du ska själv prova på vad som känns bäst.
Du kan läsa mera från Decibels webbsida:
http://www.decibel.fi/information/karlek-and-sex/sex
Mika - Ungdomsliv.fi