Dildo
26.10.2022
Hej! Jag skulle vila köpa en dildo men mina förälder skulle int få veta. Jag njyter när jag får runka men jag har ingen dildo. Kakka

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
28.10.2022
Hej,
I din ålder är det inte så lätt att köpa sexhjälpmedel eftersom man inte nödvändigtvis har möjlighet att beställa saker från nätet eller besöka butiker där de säljer sexhjälpmedel. Men på Citymarket har de en liten kollektion av olika vibratorer/dildos av märker Smilemakers. De finns i samma hylla som kondomer och glidmedel och det finns ingen åldersgräns på att köpa dem så det kommer inte att väcka någon uppmärksamhet.
Jättebra att du bekantar dig med din egen kropp och nya sätt att njuta.
Kram,
Tessi