Fråga
15.04.2020
Hej
Vad då gammal nog för att höra pappa och hans knullar.? Det skulle kanske vara lite pinsam för henne om jag råkade träffa henne efter själv sexet.Menar om hon behövde gå på toa.Hon går för bli min dörr och den står lite på glänt som den gör i bland.råkade se henne naken.

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
16.04.2020
Hej,
Det var inte det jag skrev.
Det jag avsåg var att med tanke på din ålder så kan det hända att din pappa anser att du är gammal nog att ha förståelse för att han har ett sexliv, och att han har rätt att ha det utan att diskutera saken med dig. Däremot har du ju, som jag konstaterade, rätt att säga till om du upplever att det är obehagligt eller störande. Och som sagt - det kan hända att han inte alls är medveten om att du har hört det.
Så ta upp saken med honom om du upplever att det behövs.
Hälsningar
Tessi