Hur får man en kille att njuta som mest?
30.11.2015
Hej! Jag undrar om ni har något tips på hur man får killen att njuta som mest under t.ex. Avrunkning, avsugning, förspel och sånt. Tips på speciella saker som killar gillar :)

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
03.12.2015
Hej.
Jag börjar mitt svar med att konstatera att alla tycker om olika saker - och en sak som din kille går igång på kan upplevas som helt galet och fel av nån annan. Så regel nr. 1 är nog att du hela tiden är uppmärksam på hur din kille reagerar. Om han är typen som kan tala om sex kan du ju fråga honom medan och efteråt vad han tycker om det du gör och vad han vill att du skall göra. Men alla killar är inte lika verbala så i vissa fall får man förlita sig på att lyssna på t.ex. hur han andas/stönar/rör sig för att veta vad han tycker att är skönt.
Det bästa och viktigaste du kan göra för att ha bra sex och göra din kille upphetsad är att själv vara upphetsad. Om du själv känner dig superhet så kommer din kille också att tycka att du är det. Du kan göra det till en ritual innan du försöker förföra honom att ta god tid på dig att duscha och tvätta dig, sminka dig och fixa håret och klä dig sexigt. Då hinner du bygga upp ditt eget självförtroende och din egen lust under tiden så du känner dig på topp då det gäller. (Det kan givetvis vara lika hot att ha sex då man är iklädd mjukisbyxor och är osminkad med rufsigt hår - men precis som allt annat jag kommer att skriva så är de förslag - det betyder inte att det inte finns andra sätt som kan funka.) Det blir också extrahett om han själv känner sig het - så ge honom komplimanger om hans kropp, hur sexig du tycker att han är och hur upphetsad han gör dig.
Det är oftast uppskattat då det händer någonting som är lite oväntat. Det är bra att testa på nya grejer - men var som sagt uppmärksam på reaktionerna så att du kan tänka om ifall det inte får önskad effekt. Jag tror säkert att han skulle uppskatta om du föreslog sex eller en avsugning lite oväntat, då ni inte är hemma i sovrummet.
dra ut på förspelet och retas lite med honom. Gå alltså inte pang på penisen och direkt på ollonet då du skall suga av honom utan börja t.ex. med att kyssa/smeka penisskaftet eller runt penisroten och närma dig sakta men säkert ollonet. Ta det så långsamt så att han blir lite otålig.
Både då du suger av honom och tillfredsställer honom med handen så kan du samtidigt massera både hans pung och området mellan pungen och anus. Dessa är ställen som lätt glöms bort men som brukar vara uppskattade. Då du suger av honom nästa gång kan du också försöka koncentrera dig lite extra för att ta reda på vad det är han tycker om. Kittla med tungan på strängen mellan ollonet och förhuden och hjälp till med handen att hålla ett stadigt grepp kring penisroten medan du arbetar med munnen på ollonet. Många killar tänder på saker de ser samtidigt som de har sex, så om du har långt hår skall du sätta upp håret då du suger av honom så att han kan se vad du håller på med. Ögonkontakt är inte heller fel. Du kan också flacera honom framför en helfigursspegel då du suger av honom så att han ser hela dig medan du är upptagen.
Så finns det ju ett enkelt knep som gör både samlaget och pettingen roligare och det är glidmedel. Det finns att köpa i de flesta butiker, varuhus och apotek och kostar inte nödvändigtvis mycket. Se bara till så ni använder ett vattenbaserat glidmedel om ni använder kondom.
Nå. Börja med dessa så ser vi vad som händer :) Mycket nöje!
Kram
Tessi