Kär
03.01.2022
Hej! Jag har fått känslor för en person, enligt mina kompisar har jag haft det länge hade tydligen pratat om denne redan i högstadie men tydligen glömt det. Ja vågar int adda på snap känns skrämmande va ska man snapp om fö att få igång nåå men int va för påå
Å sen en sak till känns skrämmande att ha sex med nya personer då man e närvös hur slappnar man av? ang att stöna hur vet man om man gör rätt/ låter bra tänk om personen tycker de e skit avtändande
Å så kännse som int ja blir tillräckligt kåt för att få in den när han rör med fingrar na nere å hånglar å smeker brösten
Blir de pinsamt om man ber om längre förspel?? Tjej

Ungdomsinformatör Kix svarar
03.01.2022
Hej,
Det vi alla borde bli bättre på är att ta för oss! Alltså våga be om mer smek, mer förspel och mer av vad vi tycker är skönt! Vi behöver inte alltid tycka att penis-i-vagina-sex är det skönaste, ibland kanske vi vill bli kvar på smeksexet och förspelet - och det ska vi alla bli bättre på att berätta för vår partner om. Tänk vad roligt och bransch avslappnat sex skulle vara då!
Så ja! Du ska definitivt be om mer förspel! Finns inget pinsamt i det, snarare tvärtom! Smek din kille du också, han kommer gilla det han med!
Det med stönet. Finns inget som säger att man måste stöna. Våga vara dig själv i sängen! Gillar du att stöna, gör det, men gillar du inte, gör det inte! Din partner kommer tycka om dig precis som du är! Jag brukar säga att vi tyvärr är så upptagna av oss själva i sängen så man ofta inte ens lägger energi på sin partner, TYVÄRR! Vi borde ta bort all fokus från oss själva och lägga energin på partnern istället - då skulle sexet bli ännu ÄNNU bättre!
Och angående snap; adda honom och bara skicka en helt kravlös snap. Lägg inge prestige i vad du skriver eller skickar - var dig själv! Det är det mest upphetsande tycker killarna! Lycka till!
Kram!
Malin