Killens sprut
12.09.2015
Hej jag undrar om det är normalt att älska att killen kommer inuti en själ? (äter ppiller)
Ja tycker de bästa med sex är när killen ligger över mig i missionären och säger att han kommer spruta. Det brukar göra så att min orgasm kommer, när han trycker in den och skakar i kroppen och man känner kuken typ rycka inne i mig när den sprutar sperma.
Varför tycker jag om de här så mycket, är det normalt? Hur kommer det sig att jag också får orgasm då?
Tack! Tjej15

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.09.2015
Hej.
Det låter nog helt normalt, och det låter som att du har ett bra och fint sexliv! Det absolut viktigaste organet som är inblandat då man har sex är hjärnan, och i detta fall är det nog din hjärna som ser till att du blir upphetsad och att du får orgasm.
Jag tror att du tycker om att höra din kille säga att han kommer - eftersom det är som ett bevis på att sexet är bra även för honom. Det känns bra att veta att man kan göra det så skönt för en annan människa. Det låter som att det gör dig väldigt upphetsad att höra att han är det, och då man är tillräckligt upphetsad så behövs det inte så mycket stimuli för att man skall få orgasm - så det är därför du kommer så lätt. Eftersom det inte är en självklarhet att man som tjej får orgasm under samlag (och utan att man t.ex. stimulerar klitoris på samma gång) så tycker jag att du skall vara nöjd och glad över att din och din killes kroppar funkar så bra ihop och att ni har ett bra och tillfredsställande sexliv. (nu menar jag inte alls att det på något sätt skulle vara en sämre orgasm om man måste hjälpa till med handen - inte alls sämre, men det är vanligare att det funkar så).
Så var bara lugn. Allt låter normalt och alldeles fantastiskt! Fortsätt så!
Kram!
Tessi