Knull i rumpan
11.12.2015
Min pappa vill knulla mej i analen, men hans kuk är så stor och min rumpa är så liten Hjälp lenin- is- my- god_ 01

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
14.12.2015
Hej killar.
Okej nu räcker det.
Nu har vi skickat alla era skämtfrågor direkt till Polisinrättningen i Österbotten, så de känner till er och vad ni sysslar med. Vad polisen väljer att göra åt er återstår att se. Vi har sparat frågorna elektroniskt som bevismaterial.
Eftersom vi tagit bort era frågor, och kommentarer annars inte heller syns innan vi modererat dem, så ska vi vidarebefordra lite vad andra av Decibels användare tyckt om era frågor:
Barnsligt, jävligt oseriöst, självupptagna småpojkar som inte har några egna liv, löjligt, hoppas ni växer upp snart, respektlöst mot de som på riktigt blivit våldtagna eller utsatta för nåt övergrepp, fånigt, ge upp nu, ni är bara avundsjuka på de som har ett liv... och en del starkare saker som vi inte ids upprepa. Eller den här "Kan int typ nån anmäl dehär? Förra fredan så händ precis sama sak. De här e ju en seriös sida. Du/ni som gör det här ska hitt på nå bättre att gö på en fredakväll. Tänk på att de kan va yngre här å som kanske tror att frågan e seriöst. Kan int ni/du ba slut!?"
Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna