Kondom
06.10.2020
Hej jaag har hittat en kondom som äntligen passar mig, men den är mycket tunnare än alla andra och dessutom har jag en piercing i frenumsträngen. Rädd att kondomen går sönder den är av märket durex, finnsdet några tjockare modeller av märket Mvh Kondom

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
08.10.2020
Hej,
Det är lite svårt att svara på huruvida det finns en motsvarande modell av samma märke eftersom du inte skriver vilken modell (storlek) på kondomer det är du använder. Men jag föreslår att du tar dig en titt på utbudet av kondomer här. Dessa kondomer är lite tjockare, och lämpar sig därför för t.ex. analsex eller om man bara vill vara lite mer säker på att de håller. På sidan finns även ett formulär som du kan fylla i om du vill kontakta försäljaren, och MaWe Trading som driver företaget är kanske de mest sakkunniga som finns i hela kondombranschen i detta land, så om du inte hittar det du söker så tror jag säkert att de kan svara på din fråga.
Lycka till!
Kram
Tessi