Måste få veta
03.01.2016
Asså när man har sex så vart sätter killen in sin snopp? Där var man bajsar eller kissar? Har jätte länge undrat över detta. Tack i förväg! Oklok Tjej

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
05.01.2016
Hej.
Precis som det står i kommentaren du har fått på frågan så har tjejer alltså tre hål i underlivet, jämfört med att killar har två. Killar har ett hål i penisen - där kiss OCH spermier kommer ut, och så har de ändtarmsöppningen där bajset kommer ut. Flickor har ändtarmsöppning för bajset och urinrörsmynningen där kisset kommer ut, men mellan dessa hål finns slidan, d.v.s. den öppning därifrån mensblodet kommer - och det är dit killen sätter penisen då man har sex.
Men jag tycker att det var ett alldeles bra tips du fick att ta en spegel och titta efter hur du ser ut där nere. Du är långt ifrån den enda som känner dig osäker på dessa saker så då är det jättebra att du frågar!
Fråga på bara om det är någonting annat du undrar över.
Kram
Tessi