Onanering
11.12.2022
Inatt drömde jag om att jag hade sex, när jag vaknade idag var min kalsonger blöta, jag tror att jag fått utlösning när jag drömde om sexet, fast jag inte ens minns att jag runkade eller nått till den. Är det normalt? Pop

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.12.2022
Hej,
Ja, det är helt normalt. Det är det man tidigare brukade kalla för "våta drömmar", och ibland är det just på det sättet som killar får reda på att deras spermaproduktion har kommit igång (om de inte brukar onanera och har fått reda på det den vägen.) Alltid minns man inte ens vad det är man har drömt, och det krävs alltså inte att man onanerar i sömnen utan det händer av sig själv. Inget du behöver oroa dig över. Du är helt normal.
Kram,
Tessi