Onani
01.12.2024
Hej tessi. Jag har en dum och pinsam fråga till dej. Nu tar jag bara ett exempel. Om du och jag var tillsammans. Skulle du möjligt vis hjälpa mej att onanera av mej.? Ursäkta frågan.

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
09.12.2024
Hej,
I ett förhållande är det viktigt att man kan diskutera vad man vill ha och vad man inte vill ha för att båda två skall veta vad som gäller. Både då det handlar om hur man är tillsammans fysiskt med också hur man vill bli behandlad i största allmänhet. Förhoppningsvis kan man ha ett förhållande där det är okej att ställa frågor, även de gånger de känns pinsamma. Att ställa frågor borde alltid vara okej, men sen är det upp till den andra parten om och vad hen svarar. Samtycke borde vara grunden för allting man gör i alla relationer. För min egen del tillämpar jag samma regler på jobbet, d.v.s. jag kan själv bestämma vilka frågor jag svarar på och vad jag delar med mig av till vem. Därför väljer jag att inte svara på privata frågor.
Hälsningar
Tessi