pinsam fråga
01.11.2015
Om kille ha kommit när man runkat av honom. Vad tycker han om man fortsätter röra och föra lite på kuken eftrtåt han kommit? Tycker han de e skönt eller obehagligt?
Sov med en kille och vi rörde på varann under täcket men de va mörkt å vi va lite fulla. Runka av honom under täcket så vet inte med hans reaktioner å så. Jag har aldrig runka av ngn förr.
Märks det tydligt när en kille kommer? För märkt lite sperma inhanden men va endå osäker om han kom helt, om ja skulle fortsätta
Den okunnige

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
03.11.2015
Hej,
Precis som i kommentaren nedan så tycker jag att det är bäst att fråga av killen om han vill att du fortsätter eller om han vill att du skall sluta. Många killar blir jättekänsliga efter att de har fått utlösning och då kan det göra nästan ont om man fortsätter att smeka honom, men det är knappast likadant för alla, och även om man inte fortsätter smeka just penisen och ollonet så finns det ju andra ställen du kan smeka honom på om du vill fortsätta.
Men jag tror att jag förstår vad du menar, du runkade alltså av honom men är helt enkelt inte riktigt säker på om han kom eller inte? Nå, det är förstås omöjligt för mig att svara på men för det mesta brukar man ju nog märka om någon får utlösning. Dels för att det brukar bli rejält klottigt och dels för att ståndet oftast brukar falna ganska snabbt. Ofta kan man också känna själva orgasmen, d.v.s. att penisen pulserar då han får utlösning. Men ibland kan det bli lite oklart, kanske i all synnerhet om båda har druckit. Alkoholen kan göra att det tar längre tid för honom att komma, men den kan också göra att hand stånd inte är riktigt lika pålitligt som det annars skulle vara. I normala fall skulle saker som andhämtning och hjärtrytm berätta om han är nära att komma, men alkoholen kan göra att även dessa ledtrådar blir opålitliga. Så jag tycker nog att det säkraste är att fråga. "Vill du att jag skall fortsätta". Då kan det inte gå fel.
Och grattis till din nya erfarenhet. Man kan hoppas att ni båda skulle vara nyktra nästa gång så finns det mindre utrymme för missförstånd. :)
Kram
Tessi