Porn Hub
05.09.2021
Hej! Jag är en kille som vill starta ett Porn hub konto som underårig med min flickvän med blöj porr. Hur ska jag göra? Ps. Är det vanligt att tända på blöj porr? XXX

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
06.09.2021
Hej,
Ni får nog vänta ett tag till ännu. För att material skall vara lagligt att ladda upp så måste personerna som medverkar vara över 18 år. Med tanke på er ålder är det inte heller lagligt att ta nakenbilder av er själva/varandra och skicka dem någonstans.
Utöver det så tycker jag verkligen att det är någonting ni skall vänta med och fundera igenom många många gånger, eftersom ni båda två ännu är väldigt unga. Det skulle vara trist om ni i den ålder ni befinner er nu skulle fatta ett beslut och göra någonting som ni senare kommer att ångra. Det lönar sig alltid att vara medveten om att ni mister kontrollen över ALLT material som läggs upp på liknande sajter i det skede då det laddats upp. Efter det kan ni omöjligt påverka hur det sprids och används och av vem.
Tänk efter.
Kram,
Tessi