Pung
09.11.2015
Alltså satan. Jag vet inte vafan man ska gör me pungen då man suger av. Ska man bars gå ner å slick på den eller vafan. Nollon

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
12.11.2015
Hej.
Bra fråga. Säkrast är ju att du försöker lyssna på din kille vad han tycker då du är där nere. (Det kan ju vara svårt att se på hans ansiktsuttryck i den situationen, du är ju liksom upptagen.) Givetvis kan du fråga honom rakt ut, men om det känns obekvämt eller han inte kan ge dig något svar så får du förlita dig på din egen uppfinningsrikedom och hans non-verbala signaler.
Du får helt enkelt pröva dig fram. Att slicka är säkert uppskattat. Du kan också bara smeka dem/ta på dem medan du suger av honom. Det lönar sig att vara lite försiktig men ändå fast i greppet liksom. En erogen zon som många killar njuter av att bli smekta på är mellangården, d.v.s. området mellan pungen och anus. Innanför huden ligger prostatan och många killar tycker att det är skönt att bli smekta där. Då får man kanske "ta i lite", d.v.s. massera med lite hårdare tryck än då du hanskas med t.ex. pungen. (men alla killar är ju olika på dethär området också, vissa tycker om att man tar i lite hårdare medan det för andra kan kännas obehagligt.)
Som du märker så är det lite svårt att ge några generella råd. Men att slicka, smeka och bara i största allmänhet "handskas med" pungen är riktigt bra, eftersom det ofta är en del som annars glöms bort.
Ge järnet! Kram,
Tessi