Sex
29.11.2022
Hej hej decibel jag är en kille på 15 år o ja har ett problem min penis är 18 cm o min flickvän brukar gilla att göra blow jobb men hon tycker att den e för stor o ja har sagt till henne du behöver ej göra om du int vill, men on tycker de e kul men svårt, va ska ja göra Pinnekille

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
09.12.2022
Hej.
Det ÄR svårare att ge oralsex på en större penis eftersom den förstås kräver mer utrymme, men det är också någonting man lär sig med tiden. Så eftersom din flickvän säger att on ändå tycker om att göra det så tycker jag helt enkelt att ni skall fortsätta "öva". Det finns nog inga riktigt generella regler för hur man skall göra det utan det handlar mest om teknik, och hon måste helt enkelt lära sig en ny teknik för hur hon skall slappna av i käkarna för att du skall passa dit. Oroa dig inte - så länge ni båda har roligt så är det bara att testa er fram. Fortsätt att ha en öppen kommunikation och berätta för henne när du upplever att hon "gör rätt" så kommer det att bli hur bra som helst.
Kram,
Tessi