sex problem
04.01.2016
Jag vill ha sex med min pojkvän men jag vågar inte berätta för honom. Vad ska jag göra han är så söt jag vill inte leva med honom för evigt.

Ungdomsinformatören Sanna svarar
08.01.2016
Hej
Jag kan förstå att det kan kännas lite pirrigt och pinsamt. Men det brukar nog lösa sig på något sätt. När man kysser och smeker varandra så brukar det rätt så naturligt glida över till något mera och då kan du ju visa att du faktiskt vill gå hela vägen så vet din kille också. Han kommer säkert att söka efter tecken hos dig om du är redo eller inte. Med lite mera krävande smekningar och små ljud så visar man att man vill något mera. Kanske viskar han och frågar ifall ni ska gå vidare och då kan du ju nicka eller svara att ja, det vill du.
Nu vet jag ju inte om ni båda är oskulder eller om någon av er har haft sex förr men jag hoppas att ingen av er tvingar den andre till något som inte känns bra. Alla har rätt att när som helst säga att nej, nu vill jag inte mera. Både du och han.
Det kommer helt säkert att gå jätte bra, kom ihåg att skydda er. Det är så onödigt att gå sen och vara nervös över att bli gravid.
Massor med kramar från ungdomsinformatören Sanna