Typ 100 orgasmer
25.02.2019
Hej decibel,jag har en liten fråga här som jag hoppas ni kan svara på:)
Nu är det såhär att varje gång jag onanerar/tar på mej själv så kan jag hålla på länge och då blir det väldigt många orgasmer. Jag är ibland inte ens kåt men bara sugen på att få orgasm. Så ibland kollar jag på någon serie och under tiden håller jag på och ta på mej själv. Men är det dåligt eller konstigt att få mer än typ 10 orgasmer varje gång jag håller å på men ändå inte vara så värst kåt?
//Anonym En Anonym tjej

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.02.2019
Hej,
Nej, det är inget konstigt eller dåligt med att onanera på det sättet som du gör. Många gånger handlar onani om bara en skön och avslappnad stund för sig själv, utan att det skulle bero på att man varit speciellt upphetsad före. Anda gånger kan det börja med att man är väldigt upphetsad och behöver få utlopp för det.
Att få orgasmer är inte skadligt på något sätt, snarare tvärtom. Du lär dig hur du skall tillfredsställa dig själv och vad du tycker är skönt, och samtidigt tränar det dina muskler i bäckenbottnet. Så det är bara att fortsätta.
Kram
Tessi