våt och kåt
30.10.2024
Hej! När jag var tillsammans med en kille var jag hemma hos honom och vi satte på hans rum. Och han lade sin hand på mitt lår... Jag kände att jag blev jätte kåt och att det blev jätte blött mellan benen. Är jag normal??? gurkan

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
31.10.2024
Hej,
Det du beskriver är helt normalt. Njut av att din kropp utvecklas och att du känner lust. Det du skall komma ihåg att det att kroppen reagerar och du känner dig kåt inte nödvändigtvis innebär att du är redo att ha sex, och med tanke på din ålder så är det bra om du ännu ger dig själv tid att utvecklas i lugn och ro. Ta det långsamt och bli bekant med dessa nya och underbara känslor i din kropp.
Kram,
Tessi