Skinn
22.05.2017
Nu är det ungefär 2 år sen detta hände. Jag drog kuken mot en liten matta. När jag gjorde det "tryckte" mitt skinn ihop sig på vänstra delen av penisroten. Jag har aldrig haft några problem med det o de gör inte ont. Kommer det sitta så förevigt?
E omskuren ASS

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
24.05.2017
Hej,
Det är jättesvårt för mig att svara på din fråga eftersom jag inte vet vad som hände eller hur det ser ut. Det att det inte gör ont är ju ett bra tecken, så antagligen är allting i sin ordning, men om det bekymrar dig eller du har några frågor om saken så tycker jag att du skall vända dig till en läkare som kan titta på huden och svara på dina frågor.
Du kan boka tid till en läkare vid hvc, jag förstår att det kan kännas lite pinsamt men det är nog inte första gången läkaren ser en kuk så jag tror inte att hen kommer att tycka att det är det minsta konstigt.
Kram
Tessi