Cumma och kissa på samma gång
30.11.2018
Hej jag är en kille på 14 årsom undrar om man kan cumma och kissa på samma gång? Puss o kram tack för ert svar

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
05.12.2018
Hej.
Nej, du kan inte få utlösning och kissa samtidigt. Då du får stånd så sväller svällkropparna i din penis så mycket att urinröret oftast täpps till helt. Det är därför det också kan vara svårt att kissa på morgonen då du kanske ännu har lite morgonstånd. Oftast upplevs ändå kissnödigheten som så pass irriterande att det är svårt att bibehålla ståndet.
Det kanske finns ett fåtal killar som kan kissa och ha stånd samtidigt, men att både kissa och få utlösning samtidigt låter rejält osannolikt.
Kram
Tessi