Ont typ överallt
09.12.2014
Hej!
Jag har otroligt ont i munnen, ont i tandköttet, förkylningsblåsor överallt på hela tungan, gör ont när jag sväljer, ont i öronen(har inte öroninflammation), kliar i ögonen(har inte ögoninflammation), får blåmärken på helt random ställen=innerlåren , har huvudvärk typ konstant och är allmänt trött! Vad är det för fel på mig?!?! Anonym
Nuortenelama3
Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi svarar

Ungdomsinformatören Liselott svarar
11.12.2014
Hej!
Tack för din fråga. Vi har skickat den till den nationella ungdomsportalen Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi som vi samarbetar med. Deras experter och ungdomsinformatörer kommer att svara på din fråga. Svaret kommer att finnas här under din fråga så fort vi fått det. Både din fråga och svaret kommer att synas både här på Decibels Våga fråga och på Ungdomsliv.fi:s sida Frågor.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej!
Tack för din fråga. Du beskrev i din fråga många olika symptomer. Alla de symptom som du beskriver, kräver nog besök till läkare.
Genom en online-tjänst är det svårt att bedöma symptomen. Kontakta genast din närmaste hälsocentralen eller om du studerar och har student hälsovård kan du kontakta dem. Berätta om dina symptomer och kom överens hur du ska gå vidare så att du blir bättre och frisk.
Har det så bra.
Mika - Ungdomsliv.fi