Personlig tränare?
26.02.2014
Hej ! Jag har tänkt ha en personlig tränare i en månad för att lära mig träna rätt så att jag inte skadar mig då jag tränar. Jag älskar att träna. Men nu undrar jag ,var i vasa trakten finns den billigaste svenskpratande pt:n ? fundersam

Ungdomsinformatören Liselott svarar
27.02.2014
Hej!
Jag har skickat frågan till mina kontakter Elsa och Jessica som är idrottsledare och idrottsinstruktör vid Fritidsavdelningen vid Korsholms kommun, de borde nog ha lite koll på det här :)
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej!
MyMax i Solf som just har öppnat har åtminstone en PT-Carola Sandström.
Finns säkert uppgifter på nätet.
Elsa
Hej igen, du såg säkert Anders kommentar? Kanske är det smartast att du kontaktar lite olika personliga tränare och frågor om priser OCH vad deras personliga träning går ut på. Sådant som er personkemi, pt:ns arbetsmetoder och inställning till olika hälso- och träningsfrågor, var ni kan träffas och liknande spelar säkert också in på hur mycket du kan få ut av den här månaden. Får vi tag på fler namn så lägger vi in dem här åt dig varteftersom :) Hälsar Liselott