Min pappa
29.06.2024
Hejsan har hittat lite udda saker om min pappa hade lånat hans bil när min va sönder jag jobbar som snickare så när ja letade efter verktyg i bilen hittade ja kvinno kläder och en peruk och använd kondom paket lite skumt tycker ja men har även sätt att han har många olika dildos. Och en gång när vi va ut å festade vill han att en annan man skulle knulla honom och han gav honom kyssar vad tror ni? Är han gay men inte sakt något jag själv tycker ju om lite samma saker att i bland känna mig mer kvinnlig har ju dildos själv Make
Rosanna farg

Ungdomsinformatör Rosanna svarar
02.07.2024
Hej!
Jag kan tyvärr inte veta om din pappa är gay, bisexuell eller bara lite nyfiken på att experimentera med sin sexualitet. Oavsett är det okej och han har rätt att leva sitt liv som han önskar. Detsamma gäller såklart också dig.
Om du vill kan du ta upp det här med din pappa och berätta om vad du hittat och sett och sedan fråga ifall han vill prata om saken. Eftersom du gillar liknande saker kan du ju öppna upp om det så kanske din pappa känner sig mer bekväm att diskutera sin egen sexualitet. Kom ihåg att man inte alltid behöver förstå en annan person för att kunna acceptera dom och visa hänsyn och respekt. Om din pappa inte vill prata om saken får du acceptera det och ge honom den tiden han behöver.
Kram,
Rosanna