?
06.01.2017
Finns det ens killar som skriver något här?Det skänns som att det bara finns tjejer. Och skulle en kille skriva något här skulle det bara vara något om moppar. Har ni fått någon såhär skänslosam fråga från kille? Jahapp

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.01.2017
Hej,
Ja, vi får nog frågor från killar också, och både sådana som handlar om mopeder och sådana som rör t.ex. relationer, kärlek och sex. Men eftersom könet på den som ställer frågan inte syns på sajten så kommer det kanske inte alltid fram lika tydligt för dem som läser frågorna som det gör för oss, som ser ålder, kön och hemkommun på de som frågar.
Men du kan vara alldeles säker på att även killar funderar på djupare frågor än mopeder.
Hälsningar
Tessi