Olagligt?
08.01.2023
Hej jag körde i stan en gång med min kompis som körde en yamaha yz 250 och jag körde en kymco 50cc och så såg vi polisen och det var första gången vi såg polisen så vi blev rädda när dom satte på blinkorna så vi trodde dom skulle skjuta oss så vi körde ifrån dom och tänkte inte mera på saken är det olagligt? Mopojonne42069

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
09.01.2023
Hej,
Jättebra att du hittade hit så vet du var du kan ställa dina frågor sen då det är någonting du funderar på. De frågor som ställs som är seriösa brukar få ett svar, och ibland svarar vi även på frågor som inte är så seriösa om vi tänker att någon annan kan ha nytta av svaret men i detta fall rör det sig om en påhittad situation så vi väljer att inte lägga ner vår egen eller våra experters tid på att besvara den.
Hälsningar
Tessi