Får inte min kille att komma
07.11.2016
Hej! Nu är det såhär att när jag skall suga av min kille så kommer han aldrig. Då han runkar själv tar det väldigt länge innan han kommer och jag skull aldrig orka hålla på att suga av honom så länge. Har ni några tips på hur jag skulle kunna gå till väga för att få min kille att komma på grund av mig så att han aldrig behöver avsluta det hela själv utan att jag skulle orka fortsätta ända tills han kommer.
Han säger att det är skönt när jag suger av honom men inte tillräckligt för att han skall komma, finns det några tips hur man suger av honom bäst och finns det andra saker jag kan göra när jag blir trött på att suga av honom?
Jag och min pojkvän har väldigt bra kommunikation och vi kan prata om allting, vi har själva pratat om detta men inte kommit fram till något. Jag känner mig väldigt dålig och inte tillräcklig när jag inte får honom att komma. Jag skulle gärna vilja att han skulle få den njutning som han förtjänar.
Tack på förhand :) BK

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.11.2016
Hej,
Jag kan förstå att din situation känns besvärlig, men dessvärre är det ganska svårt att ge några riktigt konkreta råd som skulle funka i alla situationer. Du skriver att det tar länge för honom att komma också då han runkar själv, och då undrar jag ju förstås lite hur länge det är? Talar vi om tio minuter eller 30 minuter liksom?
Det är ju fint att du vill tillfredsställa honom, och tycker att han förtjänar god oralsex, men på samma gång tycker jag att det är synd om du upplever att det är dig det är fel på då det inte lyckas. Sex blir alltid lite krångligare om man ställer krav och har förväntningar på sig själv eller den andra om att sex är någonting som man borde "klara av". Tanken är ju att sex skall vara skönt, för båda och hela tiden. Inte att det känns okej för den ena - som sen kommer och att den andra skall gå igenom vad som helst för att bidra med njutningen. Ni är två om sex, hela tiden, också då det gäller oralsex. Och även om det ju är han som skall komma genom det och inte du så är det också viktigt att du njuter och att det känns bra för dig.
Mitt förslag skulle kasnke vara att ni hade sex på ett sätt där det inte är så antingen - eller. D.v.s. att du kan variera lite mellan att smeka honom med handen och att ta honom i munnen. Om du känner att du blir trött och börjar känna dig omotiverad att ha honom i munnen så tycker jag att du skall sluta upp - men det betyder ju inte att du behöver sluta röra vid honom - utan kan betyda att han t.ex. sätter sig gränsle över dig och du runkar av honom tills han kommer? (om han sitter gränsle över dig så har du kanske allra lättast att komma åt honom ordentligt, och du blir inte lika trött i handen som du kanske blir om han ligger bredvid dig. Du kan också placera hans ena hand ovanpå din, så får han visa dig i vilken hastighet och med vilket tryck han vill bli smekt.
Det är bra att du upplever att ni kan tala öppet om saker, då är också chansen större att man hittar lösningar på de situationer eller problem som uppstår. Alla killar tycker inte heller nödvändigtvis om att bli avsugna - så det kan vara bra att fråga honom om saken. Det betyder ju inte att det isåfall är något fel på killen - och inte heller att det är någonting du gör fel.
Men testa t.ex. såhär. Börja med att smeka honom med handen. Variera hastighet och tryck och kolla hur han reagerar. Sen då du känner att du vill, så går du ner och tar honom i munnen. Tänk inte på det som en uppgift som du skall lösa (att du måste hålla på tills han kommer) utan tänk mera på det som att du tar god tid på dig och upptäcker honom med munnen och tungan. Hjälp till med handen så att den fungerar som en förlängning av munnen, så blir du inte så trött i läpparna. Om du sedan tröttnar så byter ni ställning så att du ligger och han sitter ovanpå dig (det är ju också lite oväntat, så kanske extra upphetsande för honom, eftersom han då kan se både sitt eget stånd och hela din överkropp) Sen kan du gärna använda glidmedel (antingen från butiken eller t.ex. kokosolja på burk) och runka av honom. Om det skulle vara så att du tröttnar så kan han fortsätta själv, eller om du ändå vill att han skall komma i din mun så kan ni växla om pånytt strax innan han kommer.
Som jag tidigare skrev så tror jag att ni kan komma långt genom att tala om saken. Men försök att göra allt ni kan för att minska pressen. Det är ju möjligt att också han upplever megapress att han borde "klara av" att komma då du suger av honom - och då blir det ännu svårare att komma. Försök att hålla det roligt och framför allt skönt. Då det slutar kännas skönt skall man sluta - åtminstone för en stund.
Njut av varandra. Hoppas att du fick några nya tips. Sköt om varandra!
Kram
Tessi