Hur står den
14.11.2016
Hej!
Hur ser killens kuk ut efter att han kommit, när han ligger ner på rygg, hur står den då? Står den upp mot magen? Blir kuken slak direkt? Ja många funderingar. Vet inte pm ni kan teckna ihop en bild eller liknande.

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
16.11.2016
Hej.
Hur killens penis står efter att han har kommit, och hur länge det tar innan den blir helt mjuk är nog väldigt individuellt. Alla killars penisar står ju inte likadant då de har stånd heller, vissa penisar pekar rakt ut, vissa åt sina, vissa upp och visa ner. Så det är ju bara självklart att de pekar lite olika då killen ligger ner och just har kommit. Det är nog helt vanligt att den pekar uppåt mot magen en stund, men vartefter den mjuknar så vänder den sig säkert neråt igen och återgår till det som för den killen är "normalläget". Men som sagt, det kan nog variera.
Efter att killen har fått utlösning så försvinner erektionen, men hur snabbt det går är nog väldigt individuellt. Det varierar också mycket från person till person hur snabbt han kan klara av att komma pånytt efter att han har fått utlösning.
Det är bra att du frågar om du finns saker du funerar på :)
Kram
Tessi