Tänder
20.04.2017
Det känns alltid som att jag rör till min killes kuk med de övre tänderna. De undre tänderna så skyddar jag med tungan medan de övre inte får direkt något skydd för att skydda med läppen gör en för hård kant. Hur ska jag tänka och göra?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.04.2017
Hej,
Hmm..
Det låter som att du gör alldeles rätt med underkäken och tungan, men eftersom vi alla ser olika ut i munnen så kan det hända att framtänderna är mer "i vägen" för vissa än för andra. Det kan säkert påverkas mycket beroende på vilken ställning man är i då man ger oralsex också. Kan du påverka vinkeln som du tar honom i munnen så att tänderna inte är i vägen lika mycket? Om han kommer in i munnen mer snett nerifrån än rakt framifrån?? (Så att penisen pekar mer uppåt mot din gom än rakt i svalget) Då kanske vinkeln kan göra att det blir lättare för dig att ta emot honom med överläppen, utan att dina tänder tar i så mycket?
Testa så får du se :)
Kram
Tessi