Typ kåt hela tiden
14.11.2013
hej jag är typ kåt hela tiden och jag börjar typ bli trött på att bara runkka fins dett någåt annat sätt att ha sexuel njutning ? S.S

Ungdomsinformatören Liselott svarar
22.11.2013
Hej S.S!
Förlåt att du fått vänta på svar, här är rusning på frågor nu (över 200 st på 2½ vecka), men nu ska vi ungdomsinformatör-tjejer försöka oss på ett svar.
Mja, njä, vad man än gör före så blir det kanske sist och slutligen att man runkar på något sätt för att nå fram till utlösningen/orgasmen. Kanske man kunde variera det genom att runka i något eller med något virat runt snoppen - varm handduk? kudde? Lite svårt för oss att veta som inte har egen erfarenhet. Så försök att pröva dig fram, använd fantasin. Men tänk efter före, för alla har vi ju sett tex de amerikanska, pinsamma komedierna, där folk har fastnat med snoppen i trumpeter, dammsugare, äppelpajer osv... Huvudsaken är ändå att du inte skadar den känsliga huden på snoppen och pungen, så inga vassa kanter ellerheta/iskalla saker!
Vi vet också att det finns sexleksaker som kunde ge varitation, som uppblåsbara tjejunderliv och liknande, men problemet med sexleksaker är att man oftast måste vara 18 för att få köpa från en sexbutik (såväl via nätet som i riktiga affärer).
Pröva kanske också att variera vad du fantiserar om medan du runkar, så att kanske själva handlingen fortfarande går på rutin, men de upphetsande tankarna är nya. Lite varning dock: överdosera INTE med att titta på porr, för för mycket porrtittande bedövar faktiskt kroppens förmåga att njuta, så att man kan behöva mera och "värre" porr för att njuta lika mycket som förr.
Hoppas du blev lite klokare i alla fall!
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Lina